بمون
عشقی به پاکی باران
عاشقانه های من..دلتنگیام..غصه هام..شادیام...و عاشقانه های نفسی که به من نفس میده!!!

 

بعضی وقتا هست که دوست داری کنارت باشه

محکم بغلت کنه

بذاره اشک بریزی راحت شی

بعد آروم تو گوشت بگه:«دیوووووووووووووونه من که باهاتم»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, :: 8:18 :: نويسنده : بهاربانو

درباره وبلاگ

سلام...خیلی خوش اومدین...خواستم بگم این وبلاگ خونه قلب منه خیلی دوس دارم همتون بیاید مهمونه دلم باشین...حتی اونایی که دوسم ندارن ...این یعنی ورود واسه همگان آزاده...لینک...100در100 موافقم فقط کافیه خبر بدین... دوستون دارم!!!!! ------------------------------------------ یکی از اون روزای خوب خداس که دلم خیلی گرفته..واسه یه بارون توپ که وقتی گریه میکنم کسی اشکامو نبینه!!!خدااااااکجایی؟؟؟بهت نیاز دارم ------------------------------------------ روزهایی که می بینمت نفسم میگیرد.... وروزهایی که نیستی دلم... اما تو باش... تحمل اولی آسان تر است!!! ----------------------------------------- اینو واسه نفسی مینویسم که نفس کشیدن بدون اون غیرممکنه برام.. از همینجا بهش میگم که خیلی دوسش دارم اندازه تمام دنیا.... ---------------------------------------- چشم عسلی من؟نه اینکه زانو زده باشم نه...فقط دلتنگی سنگین است!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقی به پاکی باران و آدرس jojobay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 37426
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


پایان